Een wervingscampagne om hulpverleners in het Waasland aan te trekken.
Hulpverleningszone Waasland streefde ernaar om met een aantrekkelijke campagne (vrijwillige) hulpverleners in de schijnwerpers te zetten. Het voornaamste doel van deze campagne was om potentiële vrijwilligers aan te trekken.
Het hart van onze campagne bestond uit krachtige beelden.
Het hart van onze campagne bestond uit krachtige foto's van vrijwillige brandweermannen/vrouwen en ambulanciers in actie. We legden de moedige momenten vast waarin ze als team van vrijwilligers het dagelijks verschil maken. Deze foto's stralen de essentie van hun werk uit wat mensen kan inspireren om deel te nemen aan de vacatures.
Een krachtig persoonlijk verhaal van vrijwilligers
Om de individuele vrijwillige functies meer persoonlijkheid te geven, hebben we besloten om iedereen zijn/haar persoonlijk verhaal vast te leggen op video. Op deze manier zit je middenin de actie. Je ziet hoe ze elkaar ondersteunen als één team om mensen in nood te helpen.